petek, 16. junij 2017

SVETI KRST

Živjo!

Danes vam predstavljam dve voščilnici za sveti krst kot inspiracijo. Voščilnici sta bili narejeni že nekaj časa nazaj in sta čakali na tole objavo. Enostavno mi zmanjkuje časa. LOL ;-)

Voščilnici sta zelo preprosti. Za izdelavo sem uporabila najnovejši šabloni Cottage cutz GIRL CHRISTENING GOWN in BOY CHRISTENING OUTFIT. Oblekici sta mi tako všeč, poleg tega pa sta primerni tudi za voščilnice z drugim namenom. Oblekici sem izrezala s šablono in ju pobarvala oziroma osenčila z ALTENEW BARVNIMI BLAZINICAMI. Kot osnovo sem uporabila potiskan papir Game of colors - 02 proizvajalca UHK Gallery.

Na voščilnico sem dodala še chipboard izrezek z motivom ribe, ki predstavlja simbol vode in izrezek iz šablone Najlepšega para. Po želji lahko dodaš še kakšen verz in to je vse.

Kakšni se ti zdita voščilnici?








Se kmalu spet slišimo. Lep vikend ti želim.

Vesna, Magic Craft Shop

Ni komentarjev:

Objavite komentar