nedelja, 04. junij 2017

PUNČKA JE

Živjo!

Pa bodimo še malo v otroških voščilnicah. Nove Cottage cutz šablone z otroškimi motivi so mi res top. Kar ne morem se odločiti, katere bi najprej preizkusila. Ali so tebi tudi všeč?

Za spodnjo voščilnico sem uporabila šablono Cottage cutz Bear on cloud and moon. Kot sem opazila je tudi med vami zelo priljubljena. Predvsem mi je všeč, ker imaš eno šablono tako za fantovske kot za punčkaste voščilnice. Res je ljubek ta medvedek. Zvezdice, ki sem jih uporabila pa so del druge Cottage cutz šablone iz moje zaloge. Vendar mi zvezdice enostavno pašejo na voščilnico.

Za ozadje sem uporabila akvarelni papir, ki sem ga najprej močno omočila z vodo, nato pa sem z barvno blazinico Altenew Caribbean sky iz seta Glacier Caves naredila učinek neba. To sem posušila z grelno napravo. Tudi osrednji motiv sem osenčila z Altenew blazinicami. Za luno in zvezde sem uporabila barvi Mango Smothie kot osnovno barvo in za osenčenje roba Peach Perfect iz seta Four Scoops. Za mašnico, odejico in ljubko kapico na luni sem uporabila barvo Cotton Candy iz seta Four Scoops in za temnejši del kapice barvo Coral Berry iz seta Red Cosmos. Medvedka pa sem osenčila z blazinicami  Rocky Shore in Mocha iz seta Coffee Break.

Motiv sem nato prilepila na narejeno osnovo in dodala še napis Najlepšega para.








Kakšna se tebi zdi voščilnica?

Lep dan ti želim.

Vesna, Magic Craft Shop

Ni komentarjev:

Objavite komentar