ponedeljek, 05. junij 2017

IT'S A BOY

Pozdravček od mene!

Ker smo že čisto v otroških voščilnicah moram objaviti še nekaj za fantke. Naredila sem eno malo bolj bogato voščilnico. Se ne morem odločiti ali mi je bolj všeč CAS stil ali bolj bogate voščilnice. Oba stila imata prednosti, slabosti pa pri ustvarjanju itak ni. LOL ;-)

Za osnovo voščilnice sem uporabila papir iz moje zaloge. Nato sem prilepila nekaj gaze in prtiček doily. Za osrednji motiv sem uporabila šablono Cottage cutz Bear on cloud and moon. Medvedka sem položila na mehak oblaček. A ni ljubek? Osenčila sem ga z Altenew barvnimi blazinicami.

Za medvedka sem uporabila blazinico Rocky Shore in Mocha iz seta Coffee Break. Za pleničko pa sem uporabila blazinico Volcano Lake iz seta Sea Shore. V spodnji kot sem dodala še sponko za pleničko od Cottage Cutz Diaper pin w/ bow mini, ki sem jo pobarvala z blazinico Caribbean Sky iz seta Glaciar Caves in Silver Stone iz seta Rock Collection. V levi zgornji kot pa sem dodala še banner s srčki.

Nato sem izrezala nekaj zvezd z rezalno šablono Whimsy Shapeology Pierced Stars Die Set in jih naključno prilepila na voščilnico.

Uporabila sem še chipboard izrezek It's a boy in copatke iz seta Babyland - Girlanda baby boy laundry









Kakšna se ti zdi voščilnica?

Lep dan in velik objemček.

Vesna, Magic Craft Shop

Ni komentarjev:

Objavite komentar