nedelja, 04. junij 2017

ČUDOVITA NOVICA

Živjo!

Kako si? Kaj ustvarjaš? Vikend se počasi izteka in že bo tu delovni ponedeljek. Jaz sem bila v teh dneh pridna in ustvarjala voščilnice z najnovejšimi Cottage Cutz šablonami. Najprej sem si izrezala kar nekaj motivov in jih osenčila z barvnimi blazinicami Altenew.
Meni osebno je veliko lažje nato na hitro ustvariti voščilnico, ko jo nujno potrebuješ, če imaš osrednji motiv že izrezan, pobarvan in zlepljen skupaj.

Naj vam sedaj pokažem voščilnico z vozičkom Cottage Cutz - Pram. Voziček sem osenčila z roza in vijoličnimi odtenki Altenew barvnih blazinic. Za ozadje sem uporabila iste odtenke barvnih blazinic in prvič sem se lotila tako imenovane "smooshing" tehnike. Kar na acetatno folijo sem naredila poljubno nekaj odtisov barvne blazinice in jih poškopila z vodno pršilko. Nato sem to odtisnila na akvarelni papir, ki sem ga imela za osnovo. Nato sem to posušila z grelno napravo. Pri tej tehniki mi je všeč, da imaš veliko več kontrole in si narediš ozadje tam kjer želiš. Nato sem prilepila še voziček in kot dodatek sem uporabila čudovito sponko Cottage Cutz - Diaper pin w/ bow mini.

Dodala sem še napis Najlepšega para. Želela sem še rob za kontrast. Odločila sem se za sive bleščice (glede na to, da je sponka sive barve), ki sem jih potresla kar po obojestranskem lepilnem traku. Voščilnica je enostavna in hkrati pritegne oko. Se ti ne zdi?

Kako ti je všeč?







Vesela bom komentarjev.

Lep preostanek vikenda.

Vesna, Magic Craft Shop

Ni komentarjev:

Objavite komentar