ponedeljek, 08. maj 2017

SVETO OBHAJILO

Pozdravljena!

In spet je tu ponedeljek in nov začetek delovnega tedna. Da te v nov delovni teden pospremim z nekaj inspiracije, ti moram pokazati škatlico presenečenja ali explosion box. Namenjena je kot darilo za prvo sveto obhajilo ali birmo. V škatlici je tudi prostor oziroma žepek za denar ali posvetilo. Znotraj škatlice pa se nahaja še manjša škatlica, kamor se lahko vstavi darilo, kot je verižica, obesek, ...





Te zanima kako sem jo izdelala?

Sama škatlica je velikosti 10 x 10 cm. Na osnovo sem na zunanjo in notranjo stran prilepila 300 g papir proizvajalca Blue Fern Studios Attic Charm - Generation v krasnih pastelnih zelenih barvah. Papir sem razrezala na kvadrate primerne velikosti in jih prilepila z obojestranskim lepilnim trakom. Nato sem na enem kvadratu iz papirja v roza odtenkih izrezala pravokotnik in ga na eni daljši stranici okrasila ali izrezala s štanco Martha Stewart. Nato sem na ta pravokotnik prilepila še manjši pravokotnik iz papirja, ki sem ga uporabila za osnovo, to je Attic Charm - Generation. Na tri stranice sem dodala še obojestranski lepilni trak in žepek je bil narejen.



Na eno izmed stranic sem prilepila krog iz roza papirja, na katerega sem nato nalepila chipboard izrezek Hostija velika 02. Za ostali dve stranici škatlice pa sem ravno tako izrezala papir roza barve in ga na obeh daljših stranicah izrezala s štanco Martha Stewart ter nanj prilepila papir, ki sem ga uporabila za osnovo. Nato pa sem na dva pravokotnika, ki sta mi ostala od prejšnje voščilnice (se še spomniš da so mi pri izdelovanju tresočke ostala dva pravokotnika, ko sem izdelovala okno?) dodala še napis. Na stranice in na pokrov škatlice sem dodala še nekaj chipboard izrezkov vejic bršljana Secret Garden - Ivy.




V osrednji del škatlice sem nalepila manjšo škatlico, ki sem jo izdelala. V škatlico se lahko skrije darilce, kot je verižica ali kaj podobnega. Na vrhu škatlice je steklenička z "blagoslovljeno vodo". Prilepila sem še angelčka. Gre za ročno izdelanega angelčka izpod rok KORU Handmade. Seveda brez zelenja in nekaj rožic ne gre.








V komentar zapiši kakšna se ti zdi škatlica.

Lep začetek delovnega tedna ti želim.

Vesna, Magic Craft Shop

2 komentarja:

  1. Vesna prelepo škatlico si izdelala. Hhhhmmmm....vidim, da mi v mojem kotičku primanjkuje tale čudovit papir. Na papirje pa sem čist...uuuuffff!!!!
    Lep teden tudi tebi! Jana

    OdgovoriIzbriši