nedelja, 21. maj 2017

BABY NORIJA

Pozdravljena!

Upam, da lepo preživljaš tale dan. Jaz danes preživljam dan z osebami, ki jih imam najraje. Mojo družino. Čas, ki ga preživljamo skupaj je res dragocen in pri tem ustvarjamo spomine, ki jih ne bomo pozabili. Seveda tudi vse dokumentiram, hehehe ;-).

Trenutke, ko otroci spijo pa mamica izkoristi za ustvarjanje. In bila sem v nekakšni baby evforiji. Si moreš misliti. Mamica na porodniški v baby evforiji. Ja, kako pa bo drugače.

Preizkušala sem odtenke in barvanje oziroma senčenje z Altenew barvnimi blazinicami. Barvne blazinice Altenew so na vodni osnovi in reagirajo z vodo, zato so odlične za barvanje in senčenje. Meni so zelo všeč in se zelo dobro kosajo s primerljivimi blazinicami drugih proizvajalcev.

No pa preidimo na voščilnice. Za izdelavo baby voščilnic sem uporabljala Cottage cutz rezalne šablone. Saj so ti motivi večni in se enostavno super podajo na baby voščilnice.

Za prvo voščilnice sem izbrala motiv žirafe. Žirafo sem osenčila z barvnimi blazinicami iz seta Summer Afternoon in sicer sem uporabila barvo Warm Sunshine in Carmel Toffee. Grivo žirafe pa sem osenčila z barvnimi blazinicami iz seta Coffee break z blazinico Espresso.



Pri meni so bleščice kar velikokrat del izdelkov. Enostavno so mi všeč in dajo piko na i ter popestrijo izdelek. Uporabila sem bleščice proizvajalca Art institute, Microfine transparent Shell White. Pri teh bleščicah mi je všeč, da so res drobne in tranparentne in jih zato lahko dodajaš tudi na barvne podlage ne da bi jo prekril.


Dodala sem še nekaj polperlic iz kolekcije Discover Italy.


Pri naslednji voščilnici sem dodala slončka in povodnega konja. Za senčenje slona in povodnega konja sem uporabila barvno blazinico iz seta Rock Collection, Silver Stone. Ker paje povodni konj nekakšne sivo-roza barve sem mu dodala še malo roza barve. Uporabila sem blazinico Blush iz seta Red Sunset


Spodnji valovit rob zelene osnove sem naredila z rezalno šablono Heartfelt Creations Delicate Border Basics. Tudi tu sem uporabila polperlice iz kolekcije Discover Italy.



Tudi pri tej voščilnici ni šlo brez bleščic ;-).



Spodnja voščilnica je zelo enostavna. Uporabila sem motiv leva. Za senčenje trupa leva sem uporabila blazinico Buttercream iz seta Summer Afternoon. Grivo pa sem osenčila z blazinico Mango Smoothie iz seta Four Scoops. Nato pa sem grivo osenčila še z blazinicami Caramel Toffee in Paper bag iz seta Summer Afternoon.



Tudi tu sem uporabila polperlice iz kolekcije Discover Italy.


Spodnja voščilnica pa je zelo punčkasta. Na vrv sem obesila nekaj dekliških oblačilc.Oblekico in hlačke sem osenčila z blazinico Cotton Candy iz seta Four Scoops. Z isto barvo sem osenčila tudi pentlji. Medvedka in kljukice za obešanje perila sem osenčila z barvno blazinico Mocha iz seta Coffee Break.



Bleščice pa oblekico res naredijo malo posebno se ti ne zdi?




Dodala sem še nekaj sequinčkov, ki bodo kmalu v naši ponudbi.


In če je bila ena za punčke mora biti tudi za fantke. Ravno tako sem na vrv obesila oblačila. Za senčenje hlač in nogavic ter pentlji sem uporabila blazinico Caribbean Sky iz seta Glacier Caves. Žepek na hlačah in zajčka sem osenčila z blazinico Mocha iz seta Coffee Break.



Na rob potiskanega papirja sem dodala malo bleščic Microfine Transparent Shell White. In pa nekaj sequinčkov za popestritev.



Vesela bom tvojih komentrjev. Želim ti lep dan in ti pošiljam objemček.

Vesna, Mgaic Craft Shop

Ni komentarjev:

Objavite komentar