ponedeljek, 13. marec 2017

POROKA - EXPLOSION BOX

Pozdravljena!

Tale sonček v teh dneh nas pa res razvaja. In s soncem in pomladjo pride tudi čas porok. Jaz osebno za poroko najraje podarim kar unikatno izdelano škatlico presenečenja ali explosion box kot jih imenujemo. V vsaki škatlici se skriva tudi žepek, kamor lahko damo denar ali pa posvetilo. Seveda mi je izdelava vzela kar nekaj časa, vendar sem ob tem uživala.


Za izdelavo sem uporabila najboljši papir Blue Fern Studios Blush - Fondness. Pri tem papirju mi je najbolj všeč, da je 300 g in dovolj debel za izdelavo takih škatlic. Poleg tega pa me motivi navdušujejo.


Uporabila sem tudi chipboard izrezke Park Avenue hearts mix, na katerega sem dodala še metuljčka.


Za rustikalen videz sem dodala mašnico iz vrvi in polperlico.


Dodala sem tudi chipboard izrezke Park Avenue ornamental mix.



Dodala sem še dva zaljubljena ptička Birds in frame.



Na sredino škatlice sem dodala Poročni par v srcu in naredila še majhen motiv z vodo. 



Vse skupaj sem okrasila z mahom in rožicami.


Meni je škatlica všeč. Kakšna pa se zdi tebi?

Vesna, Magic Craft Shop

1 komentar:

  1. Ojoj...tale motiv z vodo mi je fantastičen. Nasploh je celotna škatlica prelepa, notranjost je pa resnično WAW.

    OdgovoriIzbriši